Followers

Monday 2 April 2012

Salah sangka???

Assalamualaikum...


Aduhai..nak tgelak pon ade.. Aku ni mmg gile la agaknye kan?
Nak tau sebab pe? Mcm yg korg tgok kt tajok tu la..salah sangka..
Apa yg salah sangkanya?


Hurm..cenggini citernye...
Aku bangon tido pkol 3 ptg td ( haish terok nye? tp aku bgon subuh ok..).. Aku check nfon aku ade 1 message.. Aku bace la.. kawan aku amie tanye.. " d mana kamoo..tak pegi class ke?"
Aku naek heran,,class ape plak bukan esok baru start class ke? today still cuti lagi kan?
Tanye punye tanye..kawan aku ckp hari ni ade class fiqh lah!! Aku TER ponteng yer..TER..bukan saje2 ponteng..
Trok kan aku? seronok sgt cuti smpai lupe bila start class.. Malam ni ade discussion pasal assignment stats!! aku kt rumah lagi.. abg aku nak anta balik UIA pukol bape tah?? Mati aku!!!


Ok lah..Aku nak packing baju.. seronoknye nak balik hostel.. :'( Makanan yg sedap & byk pilihan.. :'(


Takotnye nak menghadapi mid test.. memang aku study abes-abesan cuti seminggu neyh..


Psstt..korg jgn contohi aku taw.. pasal lupa cuti mid sem dah habis tue  :)
Adios..trimas..

No comments:

Post a Comment